Perkembangan terkini

on Sunday, February 1, 2009

Assalamualaikum..
Untuk entri hari ni aku nak minta kawan-kawan memperkenalkan diri..
Sebab aku tengok kat shoutmix ada beberapa individu yang aku tak ingat..
Aku sendiri pun mesti ramai dari korang yang tak kenal... Almaklumlah seperti kata Huda ' Lelaki Misteri'.

Awie ( bukan Awie Wings), mencadangkan

"aku cadangkan ko buat 1 topik mengenai perkembangan terkini semua..termasuk status kawin, kerja,anak berapa,no telepon & alamat terkini.."


Jadi korang bolehlah tulis perkembangan diri korang kat ruangan komen.. Ceritalah kejayaan korang... Samada korang dah jadi jutawan, pegawai tinggi, programmer hebat,bakal Ketua Pemuda,bisnesman, selebriti dan sebagainya...

Apa lagi cerita lah kat ruangan komen..



Ditulis oleh Zool a.k.a Tiecho

10 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum,
oleh kerana aku yang cadang..so aku kena la tunjuk teladan kat korang kan.

Aku sekarang ni kerja kat Perbendaharaan Negeri Kelantan sebagai programmer. Tinggal di KB. Boleh dihubungi melalui telefon : 012-9570587. Aku dah kawin, ada 2 org anak...

Maklumat2 peribadi lain tu aku tak pasti selamat ke kalau post kat sini. Karang ada lak yang hantar iklan ke tak ke naya hehe.maybe buleh g ke facebook ke, lagi secure.

Geng jengka yg last sekali aku jumpa kat KB ni kalau tak silap si Bola. Sebelum tu firus pun ada datang. Kudeen aku tak sempat jumpa. Hari ni Afendi Shaari (ustaz) ada kursus kat KB. Tghari karg nak jumpa dia.

Ok , sekian dari aku,
Wassalam.

Anonymous said...

haha... betol tu awie.. aku ada jumpa ko dengan jeli dan jugak mail jusoh. Wa caya lu...

Shafiq Mustapa said...

aku asik jumpe firus jek. amin takyah citer la, muak.

Status : Kahwin (20 05 2005)
Anak : 1 (10 Bulan)
Kerja : MysysNet Sdn Bhd
Jawatan : Assistant Technical Manager (nama jek gempak)
Tinggal : Johor Bahru, Johor
Cell : 0127277015

Anonymous said...

Awie --> oooo.. ko keje Perbendaharaan ek?? Patutlah YB Kewangan masa perhimpunan ada cerita pasal Sukan ni tadi.. Selamat Datang..

Anonymous said...

aku memang keje kat perbendaharaan...2 thn lepas gi main kat sabah. kali ni pulak melaka.kalau ada peluang, boleh la lepak

Anonymous said...

ko main sukan apa mawi?

Anonymous said...

aku main regu pegawai...takderla fight sangat..yang fight tu regu terbuka.state player pun ada.

Anonymous said...

Nak buat artikel baru pun malas dong ah...
Asyik orang sama je bagi komen..

shaharuddin said...

aku nak gomen boleh tak?

shita said...

salam..
1st tahniah kepada zool kerana create blog ni, nak baca setelah sekian lama wujud...sorry. Bagus juga idea update profile ni, tapi yg sedihnya tak ramai yg aktif...tapi rasanya ramai yg baca blog ni kot.

NAMA: NORSHITA MAT NAYAN
ANAK : 1 - ASFA FARHANA BT MOHD KHAIRUL AZMI, UMUR 4 TAHUN
ALAMAT : SHAH ALAM, SELANGOR
KERJA : LECTURER [ IT FAC, UM]
(CURRENTLY STUDY LEAVE, TGH BUAT PHD KAT UKM. PANJANG UMUR MURAH REZEKI 2011 AKAN BALIK KE UM SEMULA)
apa lg...ituje lah kot. Nak buat reunion kat melaka? sokong.....semoga berjaya!!!!!

Post a Comment