Kali terakhir singgah ke Jengka

on Saturday, January 24, 2009

Assalamualaikum semua..

Aku dah nampak ada beberapa individu telah mula mengikuti perkembangan blog ni.. Tq lah kerana ada support... Aku pun sebenarnya ambil masa gak.. Kang aku tulis banyak-banyak yang membacanya aku sorang... Angin je rasa..

Pusing balik ke tahun-tahun masa kita kat Jengka.. Boleh ke korang refresh ingatan balik kali terakhir ko menjejak kaki ke Jengka??

Seingat aku kali terakhir aku ke sana masa ' Amir' eksiden dan aku, Pirus, Botak n Bola gi melawat dia.. Siap merempat satu ari kat sana.. Secara haram.. Huhuhuhuhuhu...

Korang plak camner??

Ditulis oleh ZOol a.k.a Tiecho

3 comments:

Anonymous said...

Ye... betul.. Tu kali terakhir kesana.. Ntah bila akan kesana lagi... Seingat aku en faizal daud ada kesana lepas meninggalkan itm pahang. Begitu juga dengan en agee.. Kalau wa tak silap la...

Shafiq Mustapa said...

saya ada kesana dalam tahun lepas, ada ex-officemate kawin kat temerloh, so apa lagi, ada can la pegi, dah lawo dah skang, cuma dah makin tight nak keluar masuk. abis kerete digeledahnya, aku tak masuk la, aku duk parking tepi je amik gambo.

yus laoshi said...

btl la dah lain... rasanya pasaraya mat sapak (btl ke eja?) pun dah xde lg...

Post a Comment