Reunion, mampukah??

on Monday, February 9, 2009

Assalamualaikum semua..

Entah kenapa aku tetiba nak tulis pasal Reunion.. Secara jujurnya aku rasakan ianya agak mustahil untuk kalian semua...
Almaklumlah semuanya sudah ada komitmen sendiri...
Walaubagaimanapun aku ada terfikir untuk menghasilkan sesuatu.. Mungkin benda yang boleh memberi ingatan kembali seperti cenderahati dan sebagainya.. Namun ianya bergantung kepada sejauh mana ke'ramai'an di sini....
Setakat ini boleh dikatakan amat kecil sekali.. Jadi kalau nak buat apa-apa pun amat mustahil...

Ker.. korang ada pendapat??>???

2 comments:

Anonymous said...

hehe..memang topik ni la yang paling misteri bagi group kita. Tak pernah termakbul walau sekali..pertemuan semula setelah 10 thn tak bersua. Pada dasarnya aku amat bersetuju sebarang perancangan kearah itu.

Anonymous said...

Aku pun rasa tak terkabul pung...
CUma sapa yang singgah Melaka harap2 roger..

Post a Comment