Siapa lecturer yang korang ingat?

on Monday, January 19, 2009

Assalamualaikum semua...

Aku harap ramai yang mula mengikuti perkembangan blog ni.. Berdasarkan maklumat aku dapati Amin (follower blog ni), Mamad77 ( pengkomen dengan identiti), Huda, Pin-2, Mat Yush yang telah menerobos ke dalam blog ini.. Individu lain aku tak pasti.. Mungkin masing-masing sibuk dengan kehidupan masing-masing ..

Tapi aku rasa tak ingin bernostalgia kembali dengan masa lalu.. Aku rasa masa belajo dulu mesti ada lecturer yang korang ingatkan??

Aku cuma ingat beberapa je... ANtaranya
1. Ustaz Tuan Ibrahim yang kini Pesuruhjaya PAS Pahang ( er betul ke En **** -nama dirahsiakan)..
2. Puan Salwa .. Dulu ngajor n kawin ngan studentnya sendiri...


Rasanya tu 2 lecturer yang nama aku ingat tapi itu bukan bermakna diorang lecturer feveret aku dulu.. Lecturer feveret aku dulu, lecturer akaun.. Ntahapantah nama dia.. Ala selalu ngajuk kena buli ngan budak kita terutamanya si Zulkiflay ( bukan nama sebenar)... Puan yang ajor Math, apantah nama dia Zack ke apa ntah.. Yang perasan dia Aida Rahim tu.,. Huhuhuhuhuhu...
Lawak-lawak.. Jadi korang ingat ke lecturer2 Jengka tu dulu???

12 comments:

Anonymous said...

yang pertama sekali..Norlela (sebb aku fail subjek dia hehe)..Engku zain,Wan rohana,faiz,salwa,Tahirah...lain2 dah kabur..tak ingat

Anonymous said...

--> dak ko:
1. betul! ustaz tuan sekang memang pesuruhjaya PAS pahang (kini: Y.Bhg. Dato')
2. cerite pasal pn salwa kesayangan ramai ni plak, aku baru jer minggu lepas jumpe die kat klinik UMRA (hospital bersalin) kat seksyen 13, shah alam ngan husband die (X salah aku, kite part 1, husband die part 5). memang produktif beb, anak die mase tu 2 org dah besar, nak tambah lagi kot! ahaks!
3. tq bebanyak la kat lecturer kite yg lain. ramai sesangat, engku zain, pn norlela dll

--> awie:
rasenye last jumpe mu kat selatan thai. semoga berbahagia selalu hendaknya.

kepada rakan2 yg lain, ingatan terhadap anda sume X pernah padam, walaupun kini berjauhan dan sibuk dgn kehidupan masing2

Anonymous said...

macam siut jek ayat kau kat perenggan akhir tu pin2... Hehehe

Anonymous said...

pin2,anak dah berapa?aku baru 2

Anonymous said...

hebak mu wi! kawan baru nak masuk 2, insyaallah. kem salam aku buat membe2 di kelate.

Anonymous said...

Korang ni.. Nak cerita perkara yang tak berkaitan, tulis kat ruangan chit chat...

mrzaini said...

wahhh best best... aku nk join korang gak, boleh?...

Ramai gak lecturer yg aku dah lupa... Ni antara yg ingat

Norlela Samsudin
Salwa
Wan Rohana
Zarina Zainurashid
Engku Zain
Abg Wan (yg jaga makmal tu ler)

Shafiq Mustapa said...

pin2:
oit pin2, kasi aku no tepon kau, aku nak tepon kau, rindu suara ko, 13 tahun.....

Shafiq Mustapa said...

aku ingat lecturer apa eh masa part 2, stats ke apa. nama dia zulkifi.

lawak pasal past tense dia.

'bapak saya dah meninggal, kalau eja nama dia mest past tense , mohamed, ada ed eh blakang dia'

macam sial..

Anonymous said...

Huhuhuhu..
mrzaini --> ramai gak lecturer ko ingat.. Boleh je join tadahal.. Bukan kena bayar..
shafiq --> ko nak no pin2... emel no ko kat mansterx@gmail.com nanti aku bagi no dia.

Anonymous said...

Wei korang..

Lecturer2 ni takde facebook ke ek?
Kalo ada leh la kita add diaorang kan?
Mesti best...

yus laoshi said...

yg ni korang mesti x igt.. lecturer yg ajor enl (kelas waktu mlm)... sorng nama en. fauzi (muka ganas).. sorang lg mr superman...

Post a Comment