MITEC.C persatuan kita

on Wednesday, April 15, 2009

Assalamualaikum semua..

Aku tengah buntu nak tulis artikel untuk rangkaian blog aku ni. Jadi layan kejap kat sini.. Mesti korang semua ingat dengan persatuan MITEC.C ni kan.. Secara amnya aku tak berapa join sgt.. Almaklumlah aku kan 'low profile'..
Tapi baru-baru ni aku terbaca pasal ada satu persatuan UIA yang mana ianya masih berfungsi walaupun pelajar telah cabut dari tempat pembelajaran masing-masing..

Yang bestnya gathering diorang tak buat kat hotel atau resort-resort tapi buat perkhemahan.. Siap ada macam-macam aktiviti kat taman negara.. Tapi rasanya ianya amat mustahil untuk dilaksanakan ..Tapi aku rasa elok kalau ada Alumni untuk MITECC.C .. Kurang-kurang pun kalau ada perhubungan antara pelajar DCS lepasan Jengka..

Hm. rasanya ni cakap kosong je.. Ada tak sesiapa nak tulis artikel kat blog ni?? Beritau aku.. Kadang2 aku pun kering idea lah..

4 comments:

SHITA said...

salam..
apa kata kita cuba utk buat reunion...sebarkan lah dlm email manster, actually ramai org baca email manster tu cumanya senyap cam tu je. Cubalah kita anjurkan....pasti ramai yg nak join. Nak buat kat mana ..cherating???melaka??? shah alam??? kl????susah2 dtg je lah umah kitaorg..buat reunion kat sini..
en firus: bila nak dtg umah lg...:)

Anonymous said...

ko la buat shita..try test tengok camne hehe

ibnuwahab said...

idup lagi ke manster? cerita dah makin sejuk. apa cerita abg sapik lepas kawin?

Shafiq Mustapa said...

aku sihat, aku cuma maintain jek manster group tu, skang dah ada en taiko ni, bagus dia bab-bab mengarang karangan blog ni. hehe

Post a Comment