Kepada Semua Budak DCS UiTM Jengka

on Tuesday, March 3, 2009

Assalamualaikum semua..

Nampaknya agak merudum sungguh pengunjung di blog ni..
Aku rasa mungkin ramai yang sudah bosan membaca blog ni..
Sebenarnya matlamat blog ni fokusnya pada DCS Jengka 96-99 tapi rasanya elok kalau aku buka pada sesiapa pun yang pernah melangkah kaki ke Jengka dan menjadi ahli MITEC.C

Mungkin juga aku terpaksa bermain dengan keyword, SEO , komentar, forumer untuk mendapatkan sedikit trafik. Almaklumlah mengharapkan rakan-rakan se'batch' sahaja mungkin tiada maklumbalas yang meyakinkan.. Dan sedikit sebanyak akan memberi kekecewaan kerana aku sebenarnya bermatlamat untuk buat domain .org tapi kalau setakat 4-5 orang yang baca apekehalnya..

Apapun aku ucap terima kasih kerana men'support' blog ni.. Dan kalau rajin tu tinggalkan komen tanda 'sayang' pada kenangan lalu.. Orait..
ADIOS.. Arigato koizaimas........

1 comments:

Shafiq Mustapa said...

ko,

aku rasa blogspot bukan tempat sesuai untuk buat social network nye site, pernah cuba ning or yonkly, cube ko main site tu dulu.

Post a Comment