Cerita gosip di Jengka

on Wednesday, March 4, 2009

Asalamualaikum semua..
Harap korang semua berada dalam keadaan sihat walafiat dan rajin melakukan kunjung hormat ke blog ini. Ye la nak harap korang singgah ke rumah cacing aku memang la susah.. Jadi kalau korang singgah ke sini syukur alhamdulillah..

Ok aku ada chating ngan Huda (PTM MARA) dan meminta pendapat tentang kelesuan blog ini.. Dan salah satu cadangannya ialah cerita kembali tentang gosip-gosip lama di Jengka.. Aku sebenarnya bukan tau sangat pasal hal-hal gosip kat Jengka tu.. Almaklumlah aku kan low profile jadi memang tak tau sangat perihal gosip ni. Tapi mungkin korang ada cerita kot...

AMacam?? Takkan senyap je.. Shahrul Azmi, Pirus, Shafiq, Awie .. Mungkin korang ada lebih banyak cerita kot..

3 comments:

Anonymous said...

Gossip yang fames masa part 1 dulu tentula pasal botak ada peminat misteri bernama Wulan. Selalula dia dapat surat2 misteri dari aweks ni.Last2 dapat tahu jugak siapa orang tu.

Shafiq Mustapa said...

Gossip? Perkataan yang menarik tapi ada baiknya tukar kepada Kenangan tak leh lupe ke?

1. Kitorang penah pedajal botak, belikan ain?(Hazreen Shukor) belon. aku ingat2 lupa, tapi mastermind aku ngan firus

2. Mentor-Mentee? Kalau dibuat dari awal lagi, aku rasa keakraban persahabatan kita semua akan lagi menebal sehingga sekarang.

3. Black September 2008.

4. Pergi masuk court sebab tak datang kelas. Hampeh, bayar je dende.

Lain2 sila tambah,

yus laoshi said...

aku plg igt pun psl chinpeng la... citer ms kutip duit apa ntah... dia punya ayat keramat tu... mat pi.. ko cuba ingatkan ayat tu.... he..he..he..

Post a Comment