KO-ko masa kat Jengka

on Saturday, May 9, 2009

AKu baru baca post dari SHita mengenai kenangan ko-ko (ye ker?? dipangil ko-ko?) beliau kat Jengka sebagai Kesatria Baja Hitam.. Aku dulu masuk Ko-ko ADASI.. Ye la aku ni bukan rajin ngan aktiviti lasak2 sgt .. Kalau nak cerita pasal kelab ni pernahlah aku dilantik sebagai Biro Penerbitan ADASI tapi haram jadah tak berguna satu sen pun. Satu je keje aku penah buat.. Sampai senior-senior ADASI penah gak kaunseling aku. Tapi biasa masuk telinga kiri dan kanan.. AKu tetap tak menulis gak.. Mungkin zaman tu takde blog. Kalau ada mungkin tadahal punya. Tiap-tiap ari aku boleh menulis.. HUhuhuhuh.

Cerita lagi pasal ADASI, ingat lagi kelas selaluj je tangguh. Masa tu aku ngan Shahrul Azmi (a.k.a Pin-2) ngan Mat Yus layan ADASI.. Disebabkan oleh keskemaan aku masa tu, memang tak penah ponteng. Teringat ada satu waktu tu penah menjadi tukang minta derma masa ada ceramah kat pusat bandar Jengka.. SIot je.. Tak pasal-pasal kena. Lepas tu mulalah melarikan diri dari aktiviti ADASI. ha ha ha..

chow dulu. Aku nak update blog dulu.

2 comments:

shita said...

org baik2 je ko ADASI ni....org nakal2 dan lasak mcm kitaorg ni layan ko kesatria baju hijau..bkn baju hitam. Baju hitam tak cukup mencabar..kesatria baju hijau lg ganas..kihkihkih

Anonymous said...

weh... aku pun kutip gak la derma tu... biasa la bdk ADASI.... assignment sonang2 jo..

Post a Comment