Jawatan anda semua?

on Tuesday, April 7, 2009

Assalamualaikum semua..

Agak lama tidak meng'update' blog ini.. Almaklumlah aku sibuk manakala korang semua lagilah teramat sibuk lebih-lebih lagi dalam keadaan pilihanraya.. Eh apa kena mengena plak ek??

Aku rasa nak tau gak jawatan korang.. Aku yakin ramai yang keje mantop2, bergaji tinggi dan ber'kuasa'.. Aku, pen peg teknologi maklumat (F29) je.. Selalu kena perli ngan boss aku... Penah gak kena marah ngan 'Big Boss' masa buat presentation Ahli Lembaga Pengarah..
Biasalah ragam kerjakan...

Amacam keje korang?? Best?? Citer lah sikit.. Aku tengah bosan-bosan ni

3 comments:

shita said...

salam...
sunyi sepi je blog ni yek....sian pulak dgn zool ni, so sbg support biarlah saya yg update dulu. Jawatan terkini SURI RUMAH.

zool said...

OOoo. suri rumah ye. Suri rumah pun boleh buat duit sekarang ni...
apatah lagi kalau ada kelulusan tinggi...

yus laoshi said...

saya kerja sbg pengamal dasar kerajaan... PPSMI

Post a Comment