Gambar Kenangan

on Saturday, January 17, 2009

Sebelum ni ada member kita minta aku letakkan gambar-gambar kat Jengka dulu..
Sebenarnya aku tak banyak menyimpan gambar-gambar, almaklumlah aku pun bukannya model..
Jadi nak ambil gambar banyak2 pun buat buang kodak je kan..
Tapi selak dan selak ada 2 gambar ramai-ramai ..
Gambar tak berapa cantik tapi layan je lah...


















Ini gambar kelas 1 C.. Aku ingat kitorang ada buat jamuan kat kantin.. Sebab apa aku pun tak ingat .

















Ini gambar last persidangan MITEC ( betul ke eja??)

Oleh ZOol a.k.a Tiecho

8 comments:

Anonymous said...

tak dapat cari diri sendiri kat gambar kedua tu heheh

Anonymous said...

Nak buat camne.. Gambar aku pun tak terjumpa...
Gambar dah bertahun.. Bukan pakai DSLR pun..

Anonymous said...

aku rasa dulu sumer masuk kesatria.. tu sbb sumer muka gelap2.. tu yg x nmpk tu...

mrzaini said...

mitecc.c

Anonymous said...

tq kepada mrzaini mengingatkan aku..

Huda said...

ermmmm... masa ni aku tgh tembam giler hekkkk... huhuhhu..

Anonymous said...

huda --> masa ni ko tembam?? sekarang??
Masa dlm gambo ni aku kurus .. tengok dalam gambo ngan cermin memang ada bezanya...

zana5051 said...

salam, gambar kita hujung sekali, sebelah kiri, berdiri,pakai tudung putih, baju hijau...Perjumpaan apa ni yer...lupalah...luna pun ada....

Post a Comment